20. 3. 2008

DISKUSIA

Blog fyzioterapia.blogspot.com má od dnes novú rubriku pod názvom DISKUSIA.
Môžete v nej vyjadriť svoj komentár na aktuálnu tému .

4 komentáre:

erbamar@gmail.com povedal(a)...

Tak budeme diskutovať?

Marek povedal(a)...

Treba viac komentárov a viac tém na diskusiu, lebo to potom nemá zmysel. Diskusia je hlavne o výmene informácii a skúsenosti medzi návštevníkmi blogu. Tak diskutujme.

lenocka povedal(a)...

no tak to ste ani mňa nepotešili. lebo ja sa teraz rozhodujem nad výberom výšky a vzali ma aj na fyzioterapiu ale aj na verejne zdravotníctvo, prosím o radu, podľa vás čo má dnes lepšie uplatnenie?

Anonymný povedal(a)...

Ahoj Marek.
Dovoľ mi vysloviť obrovský obdiv. Táto stránka je naozaj na vynikajúcej odbornej (ale aj technickej) úrovni. Prečítala som veľkú časť článkov a našla som si, čo som potrebovala. Je naozaj cítiť, že k tejto tématike máš veľmi blízko a si odborník v danej oblasti. Mrzí ma, že na Slovensku nieje viacej takýchto skúsených a pre vec zanietených ľudí.
Držím palce a prajem krásny deň. ;)

Mirka Kopáčiková